- 08:30 – 09:00Registrace účastníků
- 09:00 – 11:00A. SPRÁVNÁ CENA JAKO ZÁKLAD ÚSPĚŠNÉHO RETAILOVÉHO BYZNYSU
Moderace: Tomáš Krásný, Managing Partner, Blue Events
Náš maloobchodní trh prošel za 30 let revolucí – od pevně stanovených cen až k cenám, které jsou totálně „tekuté“. Skoro dvě třetiny obratu se realizují za tzv. akční ceny, se slevou, která mnohdy vůbec nemá logiku. Cena jako základní číslo na trhu u nás přestala fungovat.Cenová politika v mezinárodním srovnání: jsme výjimka nebo pravidlo?
Jonathan Smith, Advisory Board Member, Yieldigo
Jak vlastně vypadá cenová architektura našeho trhu a jak ji vylepšit?
Michal Čepek, Sales Effectiveness Leader CZ & SK, Nielsen
Krajina po bitvě: jak se vyvíjejí maloobchodní promoce v ČR a SR?
Petr Miklík, Marketing Manager, Kupi.cz
Jak mohou pomoci nejnovější technologie?
Michal Horáček, Cloud Solution Specialist, Microsoft
Jaké jsou priority retailerů v oblasti automatizace – výsledky aktuálního mezinárodního výzkumu
Marian Šramko, Sales Director Central and SE Europe, Central Asia, Zebra Technologies Europe
- 11:00 – 11:30Přestávka na kávu a čaj
- 11:30 – 13:30B. JDE TO! PŘÍKLADY ÚSPĚŠNÝCH ŘEŠENÍ A PŘÍSTUPŮ
Moderace: Mirek Černý, Consultant, Blue Events
I na našem trhu se blýská na lepší časy – potvrdí to příklady úspěšné cenové strategie i ukázky implementace nástrojů optimalizace cen.Jak dosáhnout vysoce nadprůměrného růstu kategorie?
Tomáš Hejkal, Marketing Director, STOCK Plzeň – Božkov
Strategie tvorby cen: jak to vidí různé obchodní firmy
Optimalizace cen s využitím umělé inteligence: žádná sci-fi, funguje to!
Milan Havlíček, Sales Director, Yieldigo
Elektronické cenovky jako cesta k dynamické tvorbě cen v kamenných prodejnách
Martin Rösler, Consulting and Sales, VKF Renzel ČR
- 13:30 – 14:30Pracovní oběd, networking
- 14:30 – 16:00C. JAK NA TO?
Moderace: Jan Patera, Consultant, Blue Events
Ceny a promoce: jak funguje samoregulace odvětví a co způsobí zásah státu? Francouzská lekce
Francoise Acca, Senior Consultant, ECR France
Panelová diskuse k možnostem zásadního vylepšení přístupů k tvorbě cen
Petr Bena, Sales & Purchasing Director, Alza.cz
Vladimír Finsterle, majitel, Lékárna.cz
Tomáš Formánek, jednatel, Logio
Tomáš Zahradník, Shops Director CZ/SK, Tchibo
- 16:00Afterparty a networking