• 08:30 – 09:00
    Registrace účastníků

  • 09:00 – 11:00
    A. SPRÁVNÁ CENA JAKO ZÁKLAD ÚSPĚŠNÉHO RETAILOVÉHO BYZNYSU

    Moderace: Tomáš Krásný, Managing Partner, Blue Events


    Náš maloobchodní trh prošel za 30 let revolucí – od pevně stanovených cen až k cenám, které jsou totálně „tekuté“. Skoro dvě třetiny obratu se realizují za tzv. akční ceny, se slevou, která mnohdy vůbec nemá logiku. Cena jako základní číslo na trhu u nás přestala fungovat.

    Cenová politika v mezinárodním srovnání: jsme výjimka nebo pravidlo?

    Jonathan Smith, Advisory Board Member, Yieldigo

    Jak vlastně vypadá cenová architektura našeho trhu a jak ji vylepšit?

    Michal Čepek, Sales Effectiveness Leader CZ & SK, Nielsen

    Krajina po bitvě: jak se vyvíjejí maloobchodní promoce v ČR a SR?

    Petr Miklík, Marketing Manager, Kupi.cz

    Jak mohou pomoci nejnovější technologie?

    Michal Horáček, Cloud Solution Specialist, Microsoft

    Jaké jsou priority retailerů v oblasti automatizace – výsledky aktuálního mezinárodního výzkumu

    Marian Šramko, Sales Director Central and SE Europe, Central Asia, Zebra Technologies Europe

  • 11:00 – 11:30
    Přestávka na kávu a čaj

  • 11:30 – 13:30
    B. JDE TO! PŘÍKLADY ÚSPĚŠNÝCH ŘEŠENÍ A PŘÍSTUPŮ

    Moderace: Mirek Černý, Consultant, Blue Events


    I na našem trhu se blýská na lepší časy – potvrdí to příklady úspěšné cenové strategie i ukázky implementace nástrojů optimalizace cen.

    Jak dosáhnout vysoce nadprůměrného růstu kategorie?

    Tomáš Hejkal, Marketing Director, STOCK Plzeň – Božkov

    Strategie tvorby cen: jak to vidí různé obchodní firmy

    Optimalizace cen s využitím umělé inteligence: žádná sci-fi, funguje to!

    Milan Havlíček, Sales Director, Yieldigo

    Elektronické cenovky jako cesta k dynamické tvorbě cen v kamenných prodejnách

    Martin Rösler, Consulting and Sales, VKF Renzel ČR

  • 13:30 – 14:30
    Pracovní oběd, networking

  • 14:30 – 16:00
    C. JAK NA TO?

    Moderace: Jan Patera, Consultant, Blue Events

    Ceny a promoce: jak funguje samoregulace odvětví a co způsobí zásah státu? Francouzská lekce

    Francoise Acca, Senior Consultant, ECR France

    Panelová diskuse k možnostem zásadního vylepšení přístupů k tvorbě cen

    Petr Bena, ředitel Sales & Purchasing, Alza.cz

    Vladimír Finsterle, majitel, Lékárna.cz

    Tomáš Formánek, jednatel, Logio

    Tomáš Zahradník, Shops Director CZ/SK, Tchibo

  • 16:00
    Afterparty a networking