Co je Retail in Detail / Strategic Pricing?

Náš maloobchodní trh prošel za 30 let revolucí – od pevně stanovených cen až k cenám, které jsou totálně „tekuté“. Skoro dvě třetiny obratu se realizují za tzv. akční ceny, se slevou, která mnohdy vůbec nemá logiku. Jsme svědky cenového chaosu, kdy výrobci i obchodníci přicházejí zbytečně o své marže, aniž by to spotřebitelé vnímali jako hodnotu.

Cena jako základní číslo na trhu u nás přestala fungovat. Nejvyšší čas vrátit ceně její strategickou roli a začít dělat cenotvorbu inteligentně.

V tuto chvíli je na trhu dostatek expertů i reálných zkušeností s implementací jejich řešení. Skvělá možnost diskutovat strategickou cenotvorbu detailně a koncepčně, a to v dalším díle série konferencí Retail in Detail.

Program konference představí:

  • Renomované experty a analytiky trhu
  • Manažery a specialisty z obchodních i výrobních firem, zodpovídající za pricing a revenue management
  • Reprezentanty dodavatelů řešení podporujících efektivní cenotvorbu

Komu je akce určena?

  • Maloobchodníkům a obchodníkům v e-commerce
  • Jejich dodavatelům, tedy výrobcům a distributorům
  • Poskytovatelům služeb a technologií pro obchod
  • Poradcům, výzkumníkům a v neposlední řadě také zástupcům médií


Typickými účastníky jsou:


Minulé ročníky

Úspěšné podnikání v maloobchodě je založeno na zvládnutí řady detailů, aneb „Retail is Detail“. Proto jsme uvedli na trh sérii specializovaných konferencí Retail in Detail, které obsahově navazují na výroční vrcholová setkání českého a středoevropského obchodu – Retail Summit, mají však komornější charakter, umožňující podrobně analyzovat a diskutovat žhavá témata a výzvy.

Retail in Detail se koná podle aktuální potřeby odvětví obchodu, zpravidla dvakrát až třikrát ročně. V minulosti se zabýval řadou žhavých témat, mj. efektivními promocemi, shopper marketingem, expanzí omnichannel přístupu, zvyšováním loajality v maloobchodě či nástupem e-commerce v prodeji potravin.


2018 - Retail in Detail / Show Me the Money

2018 - Retail in Detail / Efficient Promotions

2017 - Retail in Detail / New Customer Journey

2017 - Retail in Detail / Effective Innovation

2016 - Retail in Detail / Omnichannel

2016 - Retail in Detail / Efficient Promotions

2015 - Retail in Detail / FMCG Online